Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı yetişmek dâhilin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını süflida bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en külüstür ve en eksiksiz malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu değinti noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı başlangıçarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine kontaklar ve uygulayım özetler ya da iş özetleri hakkında selen dâhilerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek alegori açılmasını ve okunmasını kurmak dâhilin kırat yollamak kritik önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve ilişki çekici teklifler katılımı tasarruf etmek dair çok fiile yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve ilişki çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok skorda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar tasarlamak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en müşküllü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Düğün ve taharri dâhilin video izliyor ve paylaşıyorlar. Zaten, YouTube raporlarında ayda dü milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B kameraları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, gönülğinizi daha şu denli insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal medya kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişki çekici şekilde yollamak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal medya, belli başlı bir erek kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize tutkundır. Feysbuk hala dünyanın en makro sosyal medya platformudur. Twitter B2B kameraları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın ahiz döngüsünün erken aşamalarında B2B kameraları ile demetlantı tasarlamak dâhilin harika bir ülke. Her sosyal medya platformu farklı dâhilerik türlerine sahip olsa da tümü nispeten video/resim odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları sosyal medya üzerinden kesinlikle feshetmek istediğinizi her dem basar önünde bulundurun ve buna bakılırsa organizasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en eksiksiz şekilde sebeplenmek dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini kadimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha şu denli etkin kullanıcıya sahip. Gücük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat sosyal medyada olduğu kabilinden mesajlar kısa ve öz olursa çarpıcı hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnızca tekst dâhileren kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişki çekici olur, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Ancak, gönülğiniz erek kitlenizin fakatç ve ilişki düzlükı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme dâhilin kırat sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, tekst mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal vardiya kartları kabilinden dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (ulama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, arama neticelerinda daha faziletli sıralarda ve daha kesif görülür, gönülğinize trafik arkaışı sağlamlanır. İyi SEO sonuçları, anahtar sözcük ve sayfa optimizasyonuna tutkundır. Web gönülğinizde eksiksiz aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha şu denli sözcükten oluşan ifadeler) tutmak SEO’nuzu daha eksiksiz hale getirir, trafik ve dönüştürme dair daha faziletli sonuçlar sağlamlar. Koca itibarlı üçüncü yaka sayfalardan organik kontaklar bağışlamak da sayfa sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir kontakya gelen her tıklama dâhilin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik temizışlarında hayallenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), makro hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sayfa konumunda pazarlama mesajları (tekst) ve demetlantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk değinti noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (daha şu denli tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.